დისკუსიის შეფასების რუბრიკა
შეფასება
|
1–4
|
5–7
|
8–9-10
|
მოსმენა
|
იშვიათად უსმენს და უყურებს ორატორს
|
ხშირად უსმენს და უყურებს ორატორს
|
ყოველთვის უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
|
საუბარი
|
მეტყველება არამკაფიოა, მსმენელს უჭირს გაგება
|
ძირითადად მეტყველება გასაგებია, ზოგჯერ უყურებს მსმენელს
|
მეტყველებს მკაფიოდ, უყურებს მსმენელს
|
მონაწილეობა
|
მცირე ინტერესი აქვს. არ გამოხატავს ან ვერ უკავშირებს თავის მოსაზრებებს სადისკუსიო თემას
|
ძირითადად გამოხატავს ინტერესს, კომენტარები და აზრები ყოველთვის არაა სადისკუსიო თემის გარშემო
|
იჩენს ინტერესს დისკუსიის თემისადმი საჭირო კომენტარებით და აზრის გამოთქმით
|
კოოპერაცია
|
იშვიათად თანამშრომლობს თანაკლასელებთან და ვერ იცავს დისკუსიის წესებს
|
ძირითადად თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, ზოგჯერ ერთვება სხვის საუბარში, და იშვიათად, მაგრამ არღვევს
დისკუსიის წესებს
|
თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, სხვებს აცლის აზრის გამოთქმას და იცავს დისკუსიის წესებს.
|
მოსაზრების არგუმენტირება
|
მოსაზრება მოკლებულია ლოგიკურ კავშირს საკითხთან და არ არის გამყარებულიფაქტებით
|
მოსაზრების გასამყარებლად გამოყენებულია სადავო ფაქტები და ცნებები
|
მოსაზრება ორიგინალურია და გამყარებულია ფაქტებით, ცნებებით. არის ლოგიკური კავშირი საკითხთან
|
არავერბალურიკომუნიკაცია
|
იშვიათად იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმებს(თვალით, ჟესტით,ხმით,
გამომეტყველებით)
|
ხშირად შეუძლია დაამყაროს არავერბალური კონტაქტი
|
შეუძლია ეფექტურად აღიქვას და გამოიყენოს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმები
|
პრეზენტაციის შეფასება
(პრეზენტაციის კრეატიულობა )
|
||
1
|
პრეზენტაცია კრეატიულია
, კარგად მომზადებული და საინტერესო. მასალა ღრმადაა გააზრებული
|
8-9-10
|
2
|
პრეზენტაცია კარგად
მომზადებულია , მაგრამ ნაკლებადაა კრეატიული და საინტერესო .მასალა ნაკლებადაა გააზრებული
|
5-7
|
3
|
პრეზენტაცია არაა
კარგად მომზადებული, უინტერსო და არაკრეატიულია.მასალა არ არის კარგად გააზრებული
|
1-4
|
პრეზენტაციაში მონაწილეობა
|
||
1
|
ჯგუფის ყველა
წევრი თანაბრად მონაწილეობს
პრეზენტაციაში და ყველა მათგანი წარმოგვიჩენს ცოდნას წარმოდგენილ საკითხთან
დაკავშირებით.დამყარებულია აუდიტორიასთან
კონტაქტი
|
8-9-10
|
2
|
ჯგუფის ყველა
წევრი არ მონაწილეობს პრეზენტაციაში და ყველას
არ აქვს საჭირო
ცოდნა წარმოდგენილ საკითხთან დაკავშირებით.ნაკლებადაა დამყარებული
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
5-7
|
3
|
ჯგუფის მხოლოდ
რამდენიმე წევრი მონაწილეობს პრეზენტაციაში და უმეტესობა მათგანი ვერ ახერხებს გამოავლინოს
საჭირო ცოდნა წარმოდგენილ საკითხთან დაკავშირებით.არ არის დამყარებული აუდიტორიასთან
კონტაქტი
|
1-4
|
ეფექტური მასალები
|
||
1
|
გამოყენებულია ეფექტური
მასალები და სახვადასხვა რესურსები
აუდიტორიასთან წარსადგენად.
|
8-9-10
|
2
|
გამოყენებულია
ნაკლებად ეფექტური მასალები და რესურსები აუდიტორიასთან წარსადგენად
|
5-7
|
3
|
გამოყენებულია
არაეფექტური მასალები და რესურსები აუდიტორიასთან
წარსადგენად
|
1-4
|
მეტყველების გამართულობა
სალიტერატურო ენის ნორმების
დაცვა
|
||
1
|
მეტყველება გამართულია , დაცულია ქართული სალიტერატურო
ენის ნორმები . პრეზენტაციისას გრამატიკული
შეცდომები არ ფიქსირდება
|
8-9-10
|
2
|
მეტყველება
ნაკლებად გამართულია , ზოგიერთ შემთხვევაში
დარვეულია ქართული სალიტერატურო ენის
ნორმები .ფიქსირდება რამდენიმე გრამატიკული შეცდომა
|
5-7
|
3
|
მეტყველება
გაუმართავია , არ არის დაცული
სალიტერატურო ენის ნორმები და შესამჩნევია
გრამატიკული შეცდომები
|
1-4
|
ორგანიზება და დროის ლიმიტის
დაცვა
|
||
1
|
პრეზენტაცია კარგადაა ორგანიზებული და დაცულია დროის
ლიმიტი
|
8-9-10
|
2
|
პრეზენტაცია ნაკლებად ორგანიზებულია და დარღვეულია დროის ლიმიტი
|
5-7
|
3
|
პრეზენტაცია
არ არის სათანადოდ ორგანიზებული და არ არის დაცული დროის ლიმიტი
|
1-4
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий